Jak napsat titulek, který zaujme

Autor: Klára Kubácková / 3. prosince 2019

Vypadá to jednoduše. Ve skutečnosti je to ale na psaní článku to nejtěžší. Prosedíte u něj spoustu času. Někdy se nabízí hned několik možností, jindy se zdá, že ani jeden není ideální. O čem je řeč? Hádáte správně – o poutavém titulku, který čtenáře přiměje k jedné jediné akci. Totiž ke …

Číst více

9 odhalených pravd o práci copywritera

Autor: Klára Kubácková / 18. listopadu 2019

Copywriting – to zní skvěle! Jenže skutečnost je často úplně jiná, než jak to vypadá. Nahlédněte pod pokličku tvorby reklamních textů. Dneska vám odhalím kus pravdy ze světa copywritingu. A vlastně i kus svého já. OBSAH ČLÁNKU Pravda č. 1: Milovat psaní ještě není základ úspěchu Pravda č. 2: Sebelepší …

Číst více

Kolik stojí copywriter?

Autor: Klára Kubácková / 6. listopadu 2019

Jedna z prvních otázek, kterou mi zákazníci často kladou, je: „Kolik mě to bude stát?“ A není divu. Objednat si něco, o čem ještě netušíte, zda se vám to vyplatí, a přitom nevědět, jestli na konci zaplatíte pár stovek, nebo několik desítek tisíc, to si může dovolit jen málokdo. OBSAH ČLÁNKU …

Číst více

Jak vymyslet skvělý slogan, který za vás vystihne vše důležité

Autor: Klára Kubácková / 29. září 2019

Reklamní slogany a motta jsou pevnou součástí všech úspěšných značek, které se snaží dostat do povědomí široké veřejnosti. Měla by mít nějaký skvělý reklamní slogan i vaše firma? Zvládnete ho vymyslet sami? A na co všechno byste si měli dát při jeho tvorbě pozor? OBSAH ČLÁNKU Slogan za každou cenu? …

Číst více

Co článek, to landing page

Autor: Klára Kubácková / 12. června 2019

Známe ho všichni. Máme ho na svých firemních stránkách, všichni jsme v minulosti byli (nebo stále jsme) rozhodnuti ho pravidelně plnit. O čem je řeč? Ano, hádáte správně – o firemním blogu. Nástroji, který dokáže přitáhnout zákazníky, a přece je v běžné praxi tak málo využíván. Čím že může být …

Číst více

Firemní blog: mít, či nemít?

Autor: Klára Kubácková / 9. května 2019

Míra investování do marketingu společnosti – to je jedna z důležitých oblastí, v níž hledá vyrovnanost nejeden majitel či vysoce postavený manažer. Ať již vlastníte malou firmu působící pouze ve vašem regionu, nebo jste manažerem velké společnosti s celorepublikovou či zahraniční působností, dříve či později vás čeká rozhodnutí, zda se …

Číst více

Hledám skvělého copywritera. Zn.: Rychle

Autor: Klára Kubácková / 22. ledna 2019

Říkáte si, že nastal čas, abyste si na psaní textů pro svůj firemní blog, nové webové stránky, PR články či posty na sociálních sítích najali nějakého profíka? Někoho, kdo se nebude potit u každé věty a kdo dokáže rychle a trefně vystihnout podstatu věci? Skvělé. Od toho je zde copywriter. …

Číst více