Jak vymyslet skvělý slogan, který za vás vystihne vše důležité

Autor: Klára Kubácková / 29. května 2019

Reklamní slogany a motta jsou pevnou součástí všech úspěšných značek, které se snaží dostat do povědomí široké veřejnosti. Měla by mít nějaký skvělý reklamní slogan i vaše firma? Zvládnete ho vymyslet sami? A na co všechno byste si měli dát při jeho tvorbě pozor? Dříve, než se pustíte do samotného …

Číst více

Co článek, to landing page

Autor: Klára Kubácková / 12. března 2019

Známe ho všichni. Máme ho na svých firemních stránkách, všichni jsme v minulosti byli (nebo stále jsme) rozhodnuti ho pravidelně plnit. O čem je řeč? Ano, hádáte správně – o firemním blogu. Nástroji, který dokáže přitáhnout zákazníky, a přece je v běžné praxi tak málo využíván. Čím že může být …

Číst více

Firemní blog: mít, či nemít?

Autor: Klára Kubácková / 9. ledna 2019

Míra investování do marketingu společnosti – to je jedna z důležitých oblastí, v níž hledá vyrovnanost nejeden majitel či vysoce postavený manažer. Ať již vlastníte malou firmu působící pouze ve vašem regionu, nebo jste manažerem velké společnosti s celorepublikovou či zahraniční působností, dříve či později vás čeká rozhodnutí, zda se …

Číst více

Hledám skvělého copywritera. Zn.: Rychle

Autor: Klára Kubácková / 22. září 2018

Říkáte si, že nastal čas, abyste si na psaní textů pro svůj firemní blog, nové webové stránky, PR články či posty na sociálních sítích najali nějakého profíka? Někoho, kdo se nebude potit u každé věty a kdo dokáže rychle a trefně vystihnout podstatu věci? Skvělé. Od toho je zde copywriter. …

Číst více

7 schizofrenních rad pro psaní zdravých firemních textů

Autor: Klára Kubácková / 10. dubna 2018

Máte na starost firemní texty? Spravujete webové stránky nebo blog? Připravujete leták pro zákazníky, brožuru či reklamní billboard? Nebo si pohráváte s myšlenkou stát se profesionálním textařem? Pak se nechte inspirovat následujícími sedmi radami (nejen) pro začínající copywritery. Na první pohled možná budete mít pocit, že si odporují. Jsou však …

Číst více

Čím jistojistě zabijete svůj byznys

Autor: Klára Kubácková / 7. února 2018

Poslední dobou se ve svém okolí setkávám stále častěji s více či méně úspěšnými podnikateli, kteří se ve svém živobytí dostali na mrtvý bod. Co je nejčastějším problémem, kterým sami zaručeně zabijete svůj byznys, nebo ho alespoň uvedete do dlouhodobého propadu? A jak proti tomu bojovat? Strach: Převlečený zabiják Znáte to: …

Číst více

Text jako slivovice aneb Ta píše!

Autor: Klára Kubácková / 28. prosince 2017

Jak vzniká dokonalý obchodní text? Kolik času zabere jeho tvorba? Podle čeho se pozná, že se vám doopravdy povedl? A co má společného skvělý text s vynikající slivovicí? Ač se to na první pohled může zdát nelogické, proces tvorby dokonalého obchodního textu má hodně co do činění se vznikem dobré …

Číst více