Nadpisy, které fungují: příklady z praxe

Autor: Klára Kubácková / 19. února 2020

Na svém blogu jsem uveřejnila článek Jak napsat titulek, který zaujme. Dozvěděli jste se v něm, co je potřeba si ujasnit, než se vůbec do vytváření nadpisů pustíte. Ukázal vám také základní pravidla, kterých je nutné se držet, pokud chcete titulkem oslovit své čtenáře i vyhledávače. OBSAH ČLÁNKU Základní rozdělení titulků …

Číst více
Copywriting - psaní firemních textů

Co mě týden bez sluchu naučil o copywritingu

Autor: Klára Kubácková / 13. ledna 2020

Začalo to nevinně – obyčejnou angínou. A skončilo to jedním velkým copywriterským prozřením. Co má angína společného s psaním prodejních textů? A co si z toho může odnést každý z nás i do běžného života? OBSAH ČLÁNKU Není slyšet jako slyšet Porozumění – základ copywritingu Zákazníkovi nestačí jen naslouchat Zákazník není vždy ochoten …

Číst více

Trendy v copywritingu v roce 2020

Autor: Klára Kubácková / 1. ledna 2020

Copywriting – stejně jako další odvětví marketingu – se neustále vyvíjí. A tak se dnes již nenosí zdlouhavé texty s nudnými popisy, ani spisovná čeština za každou cenu. Které trendy v copywritingu budou v letošním roce in? A čím upoutáte pozornost svých čtenářů? OBSAH ČLÁNKU Doba přeje minimalismu Lhát se nevyplácí Čtenáře bavte …

Číst více

Jak napsat titulek, který zaujme

Autor: Klára Kubácková / 3. prosince 2019

Vypadá to jednoduše. Ve skutečnosti je to ale na psaní článku to nejtěžší. Prosedíte u něj spoustu času. Někdy se nabízí hned několik možností, jindy se zdá, že ani jeden není ideální. O čem je řeč? Hádáte správně – o poutavém titulku, který čtenáře přiměje k jedné jediné akci. Totiž ke …

Číst více

9 odhalených pravd o práci copywritera

Autor: Klára Kubácková / 18. listopadu 2019

Copywriting – to zní skvěle! Jenže skutečnost je často úplně jiná, než jak to vypadá. Nahlédněte pod pokličku tvorby reklamních textů. Dneska vám odhalím kus pravdy ze světa copywritingu. A vlastně i kus svého já. OBSAH ČLÁNKU Pravda č. 1: Milovat psaní ještě není základ úspěchu Pravda č. 2: Sebelepší …

Číst více

Kolik stojí copywriter?

Autor: Klára Kubácková / 6. listopadu 2019

Jedna z prvních otázek, kterou mi zákazníci často kladou, je: „Kolik mě to bude stát?“ A není divu. Objednat si něco, o čem ještě netušíte, zda se vám to vyplatí, a přitom nevědět, jestli na konci zaplatíte pár stovek, nebo několik desítek tisíc, to si může dovolit jen málokdo. OBSAH ČLÁNKU …

Číst více

Jak vymyslet skvělý slogan, který za vás vystihne vše důležité

Autor: Klára Kubácková / 29. září 2019

Reklamní slogany a motta jsou pevnou součástí všech úspěšných značek, které se snaží dostat do povědomí široké veřejnosti. Měla by mít nějaký skvělý reklamní slogan i vaše firma? Zvládnete ho vymyslet sami? A na co všechno byste si měli dát při jeho tvorbě pozor? OBSAH ČLÁNKU Slogan za každou cenu? …

Číst více