Copywriting - psaní firemních textů

Co mě týden bez sluchu naučil o copywritingu

Autor: Klára Kubácková / 13. 1. 2020

Začalo to nevinně – obyčejnou angínou. A skončilo to jedním velkým copywriterským prozřením. Co má angína společného s psaním prodejních textů? A co si z toho může odnést každý z nás i do běžného života? OBSAH ČLÁNKU Není slyšet jako slyšet Porozumění – základ copywritingu Zákazníkovi nestačí jen naslouchat Zákazník není vždy ochoten …

Číst více

Trendy v copywritingu v roce 2020

Autor: Klára Kubácková / 1. 1. 2020

Copywriting – stejně jako další odvětví marketingu – se neustále vyvíjí. A tak se dnes již nenosí zdlouhavé texty s nudnými popisy, ani spisovná čeština za každou cenu. Které trendy v copywritingu budou v letošním roce in? A čím upoutáte pozornost svých čtenářů? OBSAH ČLÁNKU Doba přeje minimalismu Lhát se nevyplácí Čtenáře bavte …

Číst více

Firemní blog: mít, či nemít?

Autor: Klára Kubácková / 28. 5. 2019

Míra investování do marketingu společnosti – to je jedna z důležitých oblastí, v níž hledá vyrovnanost nejeden majitel či vysoce postavený manažer. Ať již vlastníte malou firmu působící pouze ve vašem regionu, nebo jste manažerem velké společnosti s celorepublikovou či zahraniční působností, dříve či později vás čeká rozhodnutí, zda se …

Číst více

7 schizofrenních rad pro psaní zdravých firemních textů

Autor: Klára Kubácková / 10. 3. 2019

Máte na starost firemní texty? Spravujete webové stránky nebo blog? Připravujete leták pro zákazníky, brožuru či reklamní billboard? Nebo si pohráváte s myšlenkou stát se profesionálním textařem? Pak se nechte inspirovat následujícími sedmi radami (nejen) pro začínající copywritery. OBSAH ČLÁNKU Stanovte si plán, ale moc se ho nedržte Nepoužívejte klišé, …

Číst více

Hledám skvělého copywritera. Zn.: Rychle

Autor: Klára Kubácková / 22. 1. 2019

Říkáte si, že nastal čas, abyste si na psaní textů pro svůj firemní blog, nové webové stránky, PR články či posty na sociálních sítích najali nějakého profíka? Někoho, kdo se nebude potit u každé věty a kdo dokáže rychle a trefně vystihnout podstatu věci? Skvělé. Od toho je zde copywriter. …

Číst více

Text jako slivovice aneb Ta píše!

Autor: Klára Kubácková / 29. 5. 2018

Jak vzniká dokonalý obchodní text? Kolik času zabere jeho tvorba? Podle čeho se pozná, že se vám doopravdy povedl? A co má společného skvělý text s vynikající slivovicí? OBSAH ČLÁNKU Kvalitní ovoce přináší lahodnou chuť Podmínky pro kvašení rozhodnou Ideální načasování – nenáviděné i milované Úsilí, které se vyplatí Kdo …

Číst více

Čím jistojistě zabijete svůj byznys

Autor: Klára Kubácková / 29. 5. 2018

Poslední dobou se ve svém okolí setkávám stále častěji s více či méně úspěšnými podnikateli, kteří se ve svém živobytí dostali na mrtvý bod. Co je nejčastějším problémem, kterým sami zaručeně zabijete svůj byznys, nebo ho alespoň uvedete do dlouhodobého propadu? A jak proti tomu bojovat? OBSAH ČLÁNKU Strach: Převlečený zabiják …

Číst více