Inspirace ze světa marketingu
Píšu pro vás blog o novinkách, zajímavostech i vlastním pohledu na svět. Nechejte se inspirovat děním z prostředí copywritingu, webdesignu, počítačové grafiky, SEO i tvorby webů.
8 věcí, bez kterých vaše články nebudou fungovat
Promyšlený a zajímavý text dokáže divy. Jenže napsat poutavý článek, který čtenáře osloví, není nic, co by šlo zvládnout za pár minut při odpolední kávě. Přečtete si 8 tipů, jak z vašich myšlenek utvořit perfektní text a zaujmout tak vaše potencionální zákazníky.Obsah...
Firemní blog: mít, či nemít?
Míra investování do marketingu společnosti – to je jedna z důležitých oblastí, v níž hledá vyrovnanost nejeden majitel či vysoce postavený manažer. Ať již vlastníte malou firmu působící pouze ve vašem regionu, nebo jste manažerem velké společnosti s celorepublikovou...
9 odhalených pravd o práci copywritera
Copywriting – to zní skvěle! Jenže skutečnost je často úplně jiná, než jak to vypadá. Nahlédněte pod pokličku tvorby reklamních textů. Dneska vám odhalím kus pravdy ze světa copywritingu. A vlastně i kus svého já.Obsah článku Pravda č. 1: Milovat psaní ještě není...
Kolik stojí copywriter?
Jedna z prvních otázek, kterou mi zákazníci poptávající copywriting často kladou, je: „Kolik mě to bude stát?“ A není divu. Objednat si něco, o čem ještě netušíte, zda se vám to vyplatí, a přitom nevědět, jestli na konci zaplatíte pár stovek, nebo několik desítek...
Co článek, to landing page
Známe ho všichni. Máme ho na svých firemních stránkách, všichni jsme v minulosti byli (nebo stále jsme) rozhodnuti ho pravidelně plnit. O čem je řeč? Ano, hádáte správně – o firemním blogu. Nástroji, který dokáže přitáhnout zákazníky, a přece je v běžné praxi tak málo...
Co mě týden bez sluchu naučil o copywritingu
Začalo to nevinně – obyčejnou angínou. A skončilo to jedním velkým copywriterským prozřením. Co má angína společného s psaním prodejních textů? A co si z toho může odnést každý z nás i do běžného života?Obsah článku Není slyšet jako slyšet Porozumění – základ...
Trendy v copywritingu v roce 2020
Copywriting – stejně jako další odvětví marketingu – se neustále vyvíjí. A tak se dnes již nenosí zdlouhavé texty s nudnými popisy, ani spisovná čeština za každou cenu. Které trendy v copywritingu budou v letošním roce in? A čím upoutáte pozornost svých čtenářů?Obsah...
Copywriter? A kdo to jako je?
„Hele, Kláro, a co ty teda vlastně děláš?“ Věta, u které se mé čelo vždycky zaručeně orosí. Proč? Jednoduše proto, že nejsem pekařka, kadeřnice, účetní ani programátorka, ale copywriterka. Co to znamená? A proč ne copywrighter nebo copyrighter?Obsah článku Copy co?...
Nejčastější klávesové zkratky
Urychlete si psaní na počítači. Využijte kombinaci několika úhozů na klávesnici a napište v rychlosti znak, který potřebujete. Zapomeňte na složité nastavování klávesnice a jazyků. Naučte se používat nejčastější klávesové zkratky!Klávesové zkratky s levým AltChcete-li...