Marketingová příručka

25 pravidel

pro úspěšné prodejní texty

Oslovte zákazníky poutavými texty.
Stáhněte si praktický e-book a vneste do svého byznysu jiskru.

Skvěle psát dokážete i vy

Ať už jste pisálek začátečník, nebo zkušený copywriter, živíte se psaním, nebo potřebujete jednorázově vyřešit problém s texty, praktický průvodce vás provede všemi úskalími textů v on-line marketingu.

Před psaním vám vnukne nápad, při psaní vás navede

E-book je praktickým rádcem pro začínající i zkušené copywritery, marketéry, manažery a podnikatele. 

 

CO V E-BOOKU NAJDETE?

  • 64 stran inspirace.
  • 25 rad, jak zaujmout.
  • Ukázky z praxe.
  • 11 tipů pro hledání inspirace.
  • 15 + 25 způsobů, jak pochopit zákazníka.

Co vás příručka naučí?

  • Psát výstižně a získat sympatie.
  • Být originální.
  • Vyhnout se klišé.
  • Odpovědět na otázky zákazníků.
  • Vyvrátit nevyřčené pochybnosti.
  • Vidět se očima zákazníků.
  • Proměnit čtenáře v zákazníky.
  • Investovat do smysluplné reklamy.

A jak se líbí ostatním?

Ivo Koubek
Studio InDuet

Přiznám se, že podobných průvodců k SEO, copywritingu a podnikání jsem si stáhl během cestování po internetu již několik. Nicméně v tomto případě si mě příručka natolik podržela, že jsem jí celou shltnul až do konce.

Takže za mě: výtečně zpracovaný materiál, který stojí za to si pročíst, praktické příklady, které ukazují, že Klára má už něco za sebou. A díky znázorněním a špetce vtipu se to opravdu dobře čte. A co si rád otevřu, až mě zas někdo donutí hrát si na “psavce”, je opáčko hlavních bodů na konci.

Ingrid Dach
Copywriterka

E-book doporučuji především začínajícím copywriterům, kteří chtějí získat ucelený přehled o důležitých principech úspěšných prodejních textů.

Každá kapitola začíná zábavnou a do detailů propracovanou analogií s plavbou po moři. Veškerá teorie je pak vysvětlena na velkém množství příkladů, které jsou vynikající inspirací například k tomu, jak využívat v textech slovní hříčky nebo jak se opravdu vcítit do cílové skupiny.

Příjemně mě překvapila závěrečná kapitola o tom, kde hledat při copywritingu inspiraci, a praktické seznamy otázek, využitelných před tvorbou textů i při jejich závěrečné kontrole.

Dominika Majerová
Oděvní návrhářka

Když jsem se pouštěla do čtení e-booku, očekávala jsem, že v něm najdu jednoduché, snadno uplatnitelné, ale funkční rady. A skutečnost splnila moje očekávání.

Podněty v e-booku obsahují jasné poselství. Je snadné jim porozumět, pochopit, proč je dobré je uplatnit a také mi ukázaly způsob, jakým se to dá udělat. Na své texty se teď dokážu podívat novýma očima. Líbila se mi i práce s vtipnými znázorněními, které poučky posouvaly do nové roviny.

Osobně se k dobrým radám vždy ráda vracím, a tak považuji za výhodu mít e-book kdykoliv k dispozici a po ruce. Byl pro mne inspirativní a jsem rozhodnutá s ním i nadále aktivně pracovat.

e-book

25 pravidel

pro úspěšné prodejní texty

za 228 Kč 

Všechny uvedené ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
Koupě podléhá Obchodním podmínkámPodmínkám ochrany osobních údajů.

Stále si nejste jistí?
Ochutnejte!

Za symbolickou částku získáte praktický e-book ve formátu PDF, EPUB a MOBI, který budete mít při psaní vždy po ruce.