Copywriting

Slovy dokážete pohladit i urazit. Vyvolat vzpomínku, rozesmát i rozplakat. Využijte sílu slov při komunikaci se zákazníky a zaujměte je promyšleným obsahem.

ZÍSKEJTE POZORNOST ZÁKAZNÍKŮ

Ať už tvoříte webové stránky, vizitku, leták nebo článek na blog, vaším cílem je zaujmout zákazníka. Svůj podíl na tom má obvykle nabízený produkt či služba, grafický design, ale také pojetí obsahu

 Zkušený copywriter dává textům duši. Stará se, aby bylo sdělení po obsahové stránce srozumitelné a zajímavé.

Díky copywritingu se zákazník s textem ztotožňuje.
Obsah má totiž šťávu, ale také logiku a řád.

S čím vám pomůžu

Chcete, aby vám zákazníci rozuměli? Pak na každém slově záleží. Práce copywritera si na první pohled nevšimnete. Pokud ale copywriter někde chyběl, poznáte to okamžitě. Co všechno si zkušený copywriter vezme na starost?

\

Určit cílovou skupinu

Zvolit tón komunikace

v

Vybrat vhodná slova

Sladit text s grafikou

SEO jako bonus

Pokud své texty směřujete do on-line prostředí, promyšlená struktura obsahu spolu s čistým grafickým provedením vám přidá body navíc.

 

Připravím pro vás obsah, který se bude líbit nejen zákazníkům, ale i vyhledávačům.

Zvýšíte tak návštěvnost svého webu, získáte si důvěru čtenářů a rychle je proměníte v platící zákazníky.

 

texty, které osloví

Copywriting se prolíná každým obchodním textem. Jde ruku v ruce s grafikouUX/UI designem. Věnovat pozornost čtivým textům, které plní svůj cíl, se vyplatí.

Komu jsem už pomohla