Máte propracované firemní stránky, ale nemáte na nich blog? Přemýšlíte, zda se vám vyplatí investovat do publikování pravidelných článků? A jak na to, aby měl váš firemní blog skutečně smysl?

Každá menší, či větší firma se v rámci svého růstu v určitý moment dostane do bodu, kdy je nucena řešit své firemní webové stránky. K rozhodnutí, zda vám postačí pouze stručná jednostránková prezentace, nebo bude vhodnější investovat do rozsáhlých promyšlených internetových stránek, patří i rozhodnutí, zda na web umístit firemní blog. Jaké výhody vám takový blog přinese?

1. Upozorníte na sebe přirozenou cestou

Laická i odborná veřejnost si v posledních letech velmi rychle zvykla na to, že většinu informací lze dohledat na internetu. Ať už jde o tzv. rychlé informace v podobě aktuální otevírací doby nejbližšího obchodu, nebo o odpovědi na sofistikované otázky či technické specifikace, první, co většinu z nás napadne, je spustit svůj oblíbený vyhledávač. Firmám se tak otevírá možnost, jak přitáhnout své potencionální klienty. Proč toho tedy nevyužít?

Nenechte své zákazníky tápat. Chtějí vědět něco, co souvisí s vaší firmou, produkty nebo službami, které nabízíte? Poskytněte jim odpověď a získejte jejich pozornost. Zapomeňte na přemlouvání, nucenou reklamu a budování povědomí o značce složitou cestou. Promyšlené články na firemním blogu přitáhnou vaši cílovou skupinu. Přirozeně a elegantně.

2. Blog jako cesta, jak vzdělávat zákazníky

Podnikáte v oboru, kterému nerozumí úplně každý? Předejte svým zákazníkům informace, které jinde nenajdou. Ukažte jim, v čem je vámi nabízený produkt jedinečný. Naučte je, jak s ním zacházet. Představte jim související produkty. Zkrátka jim sdělte vše, co potřebují vědět.

Že podnikáte v naprosto běžném oboru? Nevadí. Podívejte se na svou profesi z vnějšku. Jistě najdete celou řadu témat, která budou vaše zákazníky zajímat. A nemusíte psát jen o tom, co nabízíte. Perfektně to na svém firemním blogu zvládá třeba Rohlík.cz.  Nechte i vy své zákazníky nahlédnout do zákulisí. Přemýšlejte, kdy vás mohou potřebovat. Skutečně jsou vašimi klienty jen lidé, kteří od začátku vědí, co hledají?

Váš firemní blog dokáže sehrát nenahraditelnou úlohu. Vašim zákazníkům pomůže pochopit:

  • co jim nabízíte,
  • že to skutečně potřebují,
  • jak se mají při výběru rozhodnout,
  • proč se k vám pravidelně vracet,
  • že nabízíte více než konkurence,
  • nebo třeba že pracovat u vás je fakt terno.

Prostřednictvím článků publikovaných na internetových stránkách zaujmete, inspirujete, poučíte a možná i pobavíte. Ale především podnítíte své čtenáře k akci. Protože co článek, to jedno zasazené semínko.

3. Získáte zpětnou vazbu

Pravidelnou publikací článků na svém webu výrazně zvýšíte povědomí o společnosti. Kromě toho ale může váš blog vést k navázání přímého kontaktu se zákazníky. Vytvořte komunitu, která bude úzce spjata s vaším podnikáním. Budujte si se zákazníky blízký vztah.

Víte, proč vaši zákazníci upřednostňují konkrétní výrobek? Nebo proč naopak vůbec nekupují produkt, o kterém jste si mysleli, že „půjde na dračku“? Možná náhle přijdete na kloub mnoha věcem a svůj byznys tak dokážete vylepšit.

Získejte ucelený návod

Chcete přitáhnout pozornost zákazníků čtivými texty, ale nevíte, jak na to?

Stáhněte si e-book s nejdůležitějšími pravidly pro psaní úspěšných prodejních textů.

Směle do toho

Dostaňte se do povědomí svých potencionálních zákazníků. Zařaďte svůj web mezi ty, které patří k dobrým zdrojům informací. Dejte zákazníkům najevo, že tomu, co děláte, skutečně rozumíte. A upozorněte tak na sebe přirozenou cestou – zákazníky, kteří vaše služby cíleně hledali, ale i ty, kteří na vás narazili jen náhodou.

A co když nemáte na pravidelné psaní a publikaci článků čas? S múzou si moc nerozumíte a trápíte se i nad psaním SMS zprávy? Neváhejte mě oslovit. Ráda pro vás budu firemní blog plnit inspirativními texty, které vaše zákazníky zaujmou.

Kdo jsem

Tvořím obsahové strategie, píšu čtivé texty, ladím grafiku. Jsem copywriterka, UX/UI designerka a webařka v jednom.  Pomáhám vám oslovit čtenáře a přeměnit je ve spokojené zákazníky.

S čím vám pomůžu

Webové stránky

Vytvořím pro vás funkční a poutavý web, který vaše zákazníky osloví. O jeho tvorbu se postarám od začátku do konce. A navíc bude skvěle vypadat.

Propagační materiály

Nový poutač, vizitky, letáky? Udělat dobrý dojem nemusí být složité. Vytvořím textový a grafický návrh, zajistím tisk. A vy se můžete věnovat tomu, co vás baví.

Obsahový marketing

Naplním váš firemní blog, prolinkuji web, připravím PR texty. Zákazníkům představím vaši lidskou tvář, nezapomínám ale ani na SEO.